miercuri, septembrie 30, 2009

Din nou depanat de amintiri

Imi place sa voresc despre copilaria mea.Imi place sa-mi vorbeasca ai mei despre ce faceam inainte sa se prinda de mine amintirile,cum am cazut din pat,cum ziua dormeam si noaptea racneam,iubita mea paturica,jucariile si revistele facute praf,rasturnatul bradului si oracaitul ingrozitor atunci cand se oprea tramvaiul.In momentele cele mai frumoase din viata ta se aude tot timpul o melodie,pe care o ignori la momentul respectiv,dar dupa ani si ani,cand o asculti,simti cum pierzi legatura cu pamantul.Zbori.Si te prapadesti de ras cand iti aduci aminte ce faceai atunci cand melodia "aia" a rulat pentru prima data.Imi place muzica,chiar daca nu cunosc mare lucru despre ea.Impreuna cu o colega am luat la intors muzica de atunci cand eram la gradinita.Deja evoluam.:)
Hai sa'ncepem cu "corazonu'".Muzica aceea de rula pe Atomic si Mtv,tin minte ca era pe Mtv o emisiune numai cu melodii de "corazon".Latin top nu-stiu-cum 20...Ma rog.Sigur va aduceti aminte de fetele alea cu nume de tomate:Las Ketchup.Aveau ele melodia aia saltareata cu un dans topaitor pe care il invatau toate fetitele."Asereje"Aha-ehe..tralalalalalalala.Mie cel mai mult mi-a placut melodia de mai jos,trezeste multe amintiri:

Eeeeeeee.
Mai era o trupa,Aventura,cu melodia aia"Obsesion".Hai măăăăă.Tre' s-o stiti.Frangea iminili:)

Urmatoarea melodie e chiar una super speciala,cel putin pentru mine.Melodia asta m-a facut sa dansez[eu nu prea dansez] si sa decupez toate etichetele de la Pepsi pe care aparea Shakira.De atunci am prins si dragul de Pepsi.

Urmatoarea nu mai necesita nici o prezentare.Ooo,Doamne!

CHRISTINA AGUILERA - dirty
Vezi mai multe video din Muzica
"Ti-am dat un inel" de la Holograf era superbaa!O fredonam zilnic!Zilnic!Cred ca a fost melodia mea preferata din toate timpurile."Mare cat inima mea!Mare cat inima mea!":)

Cand aparea "Smooth criminal"pe Mtv,imi taia rasuflarea.Videoclipul ala...8->

Melodia asta cred ca a aparut putin mai tarziu,dar e super dragalasa!Bere Gratis-"Poveste de oras"

Oh,cam atat deocamdata.8->.Music,please!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca