luni, septembrie 07, 2009

Nimic

Absolut nimic.Sau nimicul absolut.Oricare ar fi forma sa,se intoarce destul de des.Se intoarce fix atunci cand mi-e lumea mai draga.Se intoarce si-mi zdruncina temeliile si incep sa ma destram.Nu vreau nimic.Si tot la nimic ajung.Refuz sa socializez.Refuz sa gandesc.Refuz sa fac ceva,orice.Zambetul mi-e mat.Şah mat...Mat ca o sticla.Mat din toate punctele de vedere al dictionarului.Totusi,oamenii cu care ma simt bine sunt cei care ma cunosc cu adevarat,familia.Ma cunosc chiar pe mine,cea cu sentimente,cea care plange,cea care este inteleasa si cand vrea un moment de liniste il primeste.Apoi vin aceia care nu ma cunosc deloc,deloc.Cei care nici macar nu stiu cum arat.Numai eu stiu cum arata.Eu si inca alti mii de oameni.Avem prieteni comuni,eu si ceilalti mii de oameni.Prietenii nostrii sunt,culmea,oameni de televiziune,artistii,in general cei cu bloguri,gen Cabral,Mihai Bendeac,Tudor Chirila,cei care nu se feresc sa-si intinda gandurile pe hartie,cei care par sa te inteleaga la fel de bine ca cei apropiati tie,si prin scrisul lor reusesc sa-ti aduca un zambet sincer pe buze,sa-ti spuna un"Hai ca merge asa!",fara sa te cunoasca,cu o oarecare incredere oarba,in zilele astea iesit din comun de idioate,cand increderea e un factor important,pretios chiar.
Va multumesc!Pentru tot.Va rog sa continuati sa ma intelegeti.Hai sa ne intelegem unii pe altii.Sa ne regasim in cuvinte simple,reprezentantele varfului icebergului.In corpul masivului se afla aur.Ce norocosi suntem ca am reusit sa dam de el.
Multumim!
Have a happy new day!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca