vineri, septembrie 04, 2009

Despre mine

De multe ori nu gasesc cuvintele potrivite pentru a ma descrie.Ma gandeam sa nu fie prea fiţoase,prea mari sau tari,apoi m-am gandit mai bine si am spus,pana mea!asta sunt eu.Cu bune,cu rele,sau foarte ree,cu stari idioate,sau mai putin idioate,cu multe rude,mult prea multe dar iubăreţe,cu mai multi sau mai putini prieteni,cu oameni care citesc ce scriu eu aici si par interesati,sau,cine stie,poate chiar se regasesc in prostiutele pe care eu le scriu aici.Cui nu-i place,nu am ce sa-i fac.Imi pare rau,dragilor,asta sunt eu.Asa au vrut ai mei sa fiu,ei m-au "modelat" si ii respect pentru asta.Pana la urma urmei,sunt un om.Mai mic,ce-i drept,dar fac parte din rasa umana.A fi penibil uneori e omeneste:)
Deci,sa incep.
Ma numesc Ilinca.Imi place sa ma uit la televizor.Imi place Anatomia lui Grey(daca exista vreo posibilitate ca vreo unul din oamenii care au vreo legatura cu acest serial sa-mi citeasca acum blogul ii spun:Hey,hey,hey!I looooooooooooveeeeeeeeeee youuuuuuuuuuuuuu!:)Da mai departe,uă!:) )Imi place sa ascult muzica.De multe ori muzica ma scoate din boale.Imi place sa stau pe mess,de ce nu?Dar ma enerveaza ca messul nou,10,nu-mi merge:).Am un calculator...independent,ca sa zicem asa.Face numai ce vrea el...Democratia asta...De parca as stii despre ce as vorbi?;))Normal ca nu stiu.Ma implic in o gramada de tampenii despre care nu stiu mai nimic.Dar,na...:D.Si,logic.Deja m-am plictisit si ma opresc sa ma descriu.
:)
Hai pa.
>:)
Oricum,multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca