luni, august 31, 2009

Aeriana

Am venit de la mare.Fain la mare.Ii asa de faina mareaaaaaa...Marea Neagra,din albastra a devenit verde:)Dar a fost fain,chiar daca plaja era mizerabila,iar apa...Am vazut viermisori:))De aia verzi,care ciupesc:)Crantz.Wauaaaaaauuuaua>:).Si logic,muzica "buna" nu a lipsit.Oricum,a fost bine.:)Si am mers cu trenul,intr-un vagon de ala original,de-ti agatai parul si hainele la fiecare miscare pe care o faceai.Dar a fost bine.:)A fost o iesire la care chiar nu speram.Multumesc bunicilor si verilor mei care m-au scos in lume.Multumesc pentru tot:).M-am bronzat putin,dar nu m-am innegrit de tot.Atunci,daca nu m-am innegrit,m-am facut oleaca mai gri?Bun.Sunt gri.Si fericita ca vacanta mea nu a fost chiar atat de urata.Defapt,a fost geniala.Cu toate petipetiile ei.Cu toata mancarea sicu nuntile si cu rudele care au tabarat toate pe noi.A fost geniala.A fost...multa.Inca este multa,ce dlacu?Mai sunt cam doua saptamani pana sa inceapa scoala.Ei,nah.E buna si aia.;))
Acum continui sa pierd vremea.Poate mai ies cu copchilele la un suc,la o sărăţică,la o lama de mestecat...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca