vineri, august 21, 2009

Discutie.

Idiuot,idiuot,idiuot,idiuot,idiuot,idiuooooot!
Totul este idiuot!Atmosfera este apasatoare.Pe Soare nu-l mai vad cand rasare.Pe Luna nici nu ma strofoc s-o vad.Si acum,ce rimeaza cu "vad"?Totul este cacaniu.Acum ce cacat sa mai descriu?
Pervers,pervers,pervers!Totul e pervers.Ma screm sa-mi ias-un vers.Si-acela e pervers.
Ma chinui atat de tare sa nu-mi fie frica de nimic,dar nu pot.Nimicul nu-mi da pace nici macar cand dorm.El provoaca idiotul si perversul.Mi-e frica de paianjeni,gandaci,emotii,dureri de burta,intuneric profund,esec,aberatii,cuvinte deocheate,filme cu sange mult,copii neastamparati,paşi,ţantari,musculite,serpi,oameni urati,profi,fuste,timp,luna,neputinta,note mici,note mari,ascultari,atentie,masini,oglinzi,telefoane,internet,mi-e frica de MINE,mi-e frica de NIMIC!Pentru ca nu sunt in stare acum sa-l controlez eu pe nimic,nu sa ma controleze el pe mine.De mult timp spun ca am nevoie de timp sa ma "dau" pe optimism,sa-mi limpezesc mintea,sa-mi fac noi prieteni,sa socializez,sa scap de gandurile negre,sa capat incredere in mine,sa nu ma emotionez din orice rahat,sa nu-mi mai fac singura rau.Sa fac naibii ceva.Ei bine,timpul a trecut si am realizat ca...nu am facut nimic.Eu nu sunt persoana potrivita pentru planuri pe timp lung...Zic.Dar de ce sa ma ascult?De ce sa ma ascult pe mine si sa nu o ascult pe Ilinca?Pe noua Ilinca.Sa restabilesc conexiunea dintre mine si Ilinca,sa invat s-o ascult,sa am incredere in ea si impreuna sa combatem nimicul.Pentru fiecare jumatate exista o alta jumatate si nu e vorba neaparat de un baiat,in cazul meu.Nici de o fata,nebunilor!E nevoie de mine si de mine.De eu si de Ilinca.De o echipa puternic sudata si bazata pe incredere.Acum revin la intrebare.De ce?
De ce nu?Eu si Ilinca fac parte din mine.La un moment dat,trebuie sa se intalneasca intr-un punct,intr-o secunda..De ce nu acum?Ba da!Acum.Chiar daca am atins deja un metru 60,cele doua jumatati trebui sa mearga si sa se intalneasca.Nu conteaza distanta.Atata timp cat ele poarta in cand imaginea celeilalte,nimic nu mai conteaza.Trebuie sa-si atinga scopul:sa-l invinga pe nimic si sa mearga mai departe,tinand capul sus,increzatoare,cu zambetul pe buze.Acum!
......................................................................................................................................................................


Si acum intreb:
-Ce fac?
-Bine!
-Bine.
-Nu mai exista "de ce-uri".Asta e bine.
-Bine.
-"Bine" inseamna ca-i de bine.
-Cel mai bun prieten al meu sunt eu.Si stiu cine sunt.Sunt Ilinca.
-Noi acum discutam.Nu,nu am innebunit.Acum se deruleaza un exercitiu de imaginatie.Eu vorbesc cu mine.E eficient!:)

.....................................................................................................................................................................
Mne...Mai degraba tineam exercitiul asta numai pentru mine.Sa nu credeti ca m-am dilit,sau nici macar sa nu intelegeti ce vreau sa spun.Dar cred ca mi-am gasit jumatatea.Am gasit-o pe Ilinca.Deci nu-mi mai pasa.
Bine!
:)

Pe bune.De ce sa nu fiu eu?De ce sa-mi mai pese de parerile rautacioase atata timp cat am cel mai bun prieten langa mine?Si cand pierd conexiunea,trebuie sa raman cu increderea ca cei dragi ma vor ajuta sa o restabilesc.Deci,multumesc!
BINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
:)
Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!:))

2 comentarii:

  1. imi placi.ii foarti misto,tu:)!
    vezi ca ti-am dat nisti comentarii la postarea cu oracolul:>
    (parola de aici era "bacepa":))
    acum "antun":))
    acum "flectoa":)))

    RăspundețiȘtergere

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca