luni, august 10, 2009

Fara titlu

Pentru ca nu mai am idei.Am revenit pentru a face reclama(si nu astept una inapoi,pentru ca-s modesta 8-| ;)) ).Noul blog al colegei Miruna, A fost o data..in viitor.Va indemn sa-l accesati,e foarte bun!:)
Am inceput sa scriu ceva nou,pe un caiet jupuit de romana,din ala mare,studentesc.Este vorba despre un pui de gaina(din ala cu pene,adica) care a fost maltratat de mic de oameni necunoscuti...Insa nu pot s-o termin.Ideile mele si-au pus singure un punct mare si nu mai vor sa continue.Mai tarziu mi-am dat seama ca nu am de ce sa scriu despre pui maltratati,chiar nu am nici un motiv.De vina este tot televizorul,care duce in carca sa divertisment de doi bani,care dauneaza foarte grav sanatatii.Asta am realizat.De asta ma las de desenele animate idioate si ma dau pe documentare.Ma las de jocurile cu violenta de orice fel...Oameni mari,v-o spune un copil,nu-i mai lasati pe aia mici prea mult la televizor.Stiu ca n-am nici un drept,stiu,stiu...Dar pot sa spun ca dau sfaturi din proprie experienta...
Hai,gata!:))
Ziceam ca nu am nici un motiv sa scriu despre pui maltratati.Le datorez asta celor care m-au crescut,cei care mi-au stat mereu prin preajma si m-au sustinut atunci cand am inceput sa gust din viata,mi-au pus caramizi noi la baza atunci cand am inceput sa ma zgaltai si amenintam sa ma prabusesc.M-au sters de praf si mi-au aratat noua mea fata de copil mare,maturizat.Sunt parintii si bunicii mei.Va multumesc!Va respect!Ce ati facut voi pana acum se reflecta in mine.Eu sunt oglinda voastra.De azi,este datoria mea sa pastrez oglinda cat mai curata.Si,desigur,cand devine neclara,revin la voi,sa o stergeti si sa-i reparati zgarieturile.Stiu ca de fiecare data o veti face si mai frumoasa,stiu,stiu...De asta voi veni des la voi.Cat de des imi va permite serviciul,pentru ca imi voi construi o cariera solida cu schitele voastre.Va iubesc,muncitorii mei!Acum ati urcat,sunteti arhitectii mei preferati!
Semnat,eu

Un comentariu:

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca