marți, septembrie 29, 2009

Punct si..din nou,un alt punct

Bun!Am decis sa nu-mi mai plang de mila.Am decis inca o data asta.E grav si penibil.Sau grav de penibil.
Am gasit o melodie.Se numeste "Dematurizarea"si e cantata de Voltaj.Am dat de ea prima data intr-o revista,unde tinea titlul unui post de pe blogul lui Huidu.Am devenit curioasa si am intrat sa vad postul.Sub post era piesa,care mi-a placut de la prima "auzeala"[nu-mi place cum suna"auditie"].Apoi am mai ascultat-o o data.Si inca o data.Pana cand mi-au intrat versurile in minte si am inceput sa le puchitesc cu gandul,apoi cu inima.Apoi cu amandoua in acelasi timp si am realizat ca desi am o varsta minora,vreau sa ma dematurizez.Sa stau in ploaie si sa visez.Pentru ca din cauza anumitor treburi care imi ocupa mai tot timpul[adica scoala],uit sa ma bucur de micile bunatati ale zilei de azi.Am citit un status pe mess al unei colege de la scoala in care scria ca "...azi e o binecuvantare data de Dumnezeu"sau ceva de genul asta.M-a pus pe ganduri.Trebuie sa invat cum sa-mi consum zilele.Trebuie sa invat cum sa ma dematurizez.
Aici clipul,care e foarte tare!


:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca