duminică, septembrie 27, 2009

...

Mă caut,şi nu mă găsesc.
Simt că tâmpesc.
Versuri idioate
Pe gândurile mele proaste date...
Sunt deci,într-o semi stare de negare...

Vreau sa fug departe,
Să văd şi eu măcar un episod din "Neveste disperate"
Să mă refac,să mă găsesc,să nu mai tâmpesc...

Nu ştiu ce se întâmplă.
Nu realizez,nu simt.
Îmi pun jucăria la tâmplă
Şi...o împing...[n-am găsit altă rimă]

Vreau să respir aer curat şi pur!
Să nu mai am probleme si să [nu] mă doară'n...capul!
Să mă refac,să mă găsesc,să nu tâmpesc!
Deci pur şi simplu refuz să mai gândesc?

Nu!Nu!În nici un caz!Nu sunt aşa!
În orice caz,chiar de nu vreau,tot tre' să fac ceva...
Voi respira într-un sfârşit şi voi realiza
Că's refăcută total şi că râmân aşa.

A fost doar un miraj...
Nu-mi mai place culoarea oranj...
În mine este'n continuu un mare deranj...
Sper c'a fost doar un miraj...
Sper c'a fost doar un miraj...
Sper c'a fost doar un miraj...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca