miercuri, septembrie 16, 2009

Uiti ce-am gasiiiiiiiit!

Am gasit niste...lucruri.Ei bine,lucruri e putin spus.Am gasit niste comori mai mici,cu ajutorul internetului[măreaţă inventie:)].Va transfer si voua doua link-uri minunate,sa le savurati de la inceput pana la sfarsit,iar apoi va invit la discutii.Voi mai cauta.Imediat ce voi mai gasi nu voi ezita sa le dau mai departe.Merita.Va indemn sa-mi luati exemplul.Macar azi:D
Iată:
"Validation" si Blogul domnului Dan Mihaescu,pe care l-am descoperit de curand,prin intermediul domnului Mihai Bendeac.De asta imi plac oamenii care scriu:)
Multumesc ca m-ati citit:)
Va mai astept in vizita.
Update:

Janet Jackson Rocks VMA Tribute to Michael Jackson

Foarte tare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca