miercuri, septembrie 23, 2009

M-am hotărât

Pe naiba...:).In continuare e o oarecare nebunie in capul meu.Cred ca-i de la adolescenta.De ce tot vorbesc de ea??Ma ocupa si preocupa din ce in ce mai mult.ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ!
Mda.
Incerc sa respir totusi din aerul asta infect,pentru ca apoi sa am de lucru:imi repar plamanii si neuronii,bată-i vina,daca tot am invatat despre ei la biologie.Va fi un an luuuuuuuuuuung:))
Revin si refac inceputul.Cred ca am hotarat totusi ce vreau sa fac.Ma calmez si-mi purific singura aerul.E mult mai simplu asa.Pana mea.Mereu aleg scărpinatul pe ocolite.Ei,bun!Ma apuc de baut atunci!Ei,rău!Incep sa o iau pe arătură.Si ma duuuuuuuuc,da' ce ma duuuuuuuuuc.Imbatranesc?
Ei,draci şi îngerasi,nici eu nu mai inteleg ce vreau.Deci,nu m-am hotarat.Si am pus si dracii si ingerasi in aceeasi propizitie.Nu-i bine.
In concluzie,da!Cu toata inima.
Mi-e somn!(:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca