sâmbătă, septembrie 19, 2009

Dimineţile dor[Strig!]

Orice ce inceput e greu.Adica toate inceputurile sunt grele.Si uite asa am spus in doua propozitii acelasi lucru.Pierdere de timp si de spatiu.
Nici nu stiu ce sa mai spun.Defapt stiu.Am racit.Si dupa ce am racit,am aflat ca la scoala se va face un comitet de gripa.Suna cam prostuţ numele ăsta.Am mai aflat ca daca o mai tinem mult asa vom ajunge la izolare.Nu stiu daca e de rau,dar ma amuz teribil numai cand ma gandesc cum as arata cu boneţică pe cap si o masca mai mare decat toata fata mea pe gura.Si daca trebuie sa mai vorbesc si de "bisexuale",nu e de bine.
Mă roooooooooooooooog.Închid ochii si dau drumul la o melodie cu chitara si pian,usoara,buna de limpezit gandurile.Imi vin automat mai multe ganduri in minte.Ganduri de toate felurile.Unele ma intristeaza,altele ma amuza,din nou ma intristeaza.Ma mai gandesc si la faptul ca eu nu am inca un om de incredere langa mine,apoi reiau partea matura din mine la "puchiţit" si incep:Deja am mai crescut.Consider ca parintii si-au facut treaba bine pana acum.De aici trebuie sa incep sa-mi fac singura un drum.Unul cat mai bun,pe bazele muncii alor mei.Dar se intampla uneori sa mai cad.Ei bine,atunci voi avea nevoie de cineva care sa ma ridice.Inca nu am un acel cineva.Si nu e vorba despre un prieten de "iubeală",de ăsta inca nu am nevoie,vreau un prieten bun,care sa ma inteleaga,sa ma ajute,sa-l inteleg,sa il ajut.Ma uit in jur si vad prietenii minunate.Nu zic,am multi prieteni,mai mult sau mai putin buni,mai mari sau mai mici,dar simt nevoia de o persoana de incredere.Ca un mic drog,si totusi,nici chiar asa.
Ma mai gandesc asa:oare nu sunt prea egoista?Nu prea am facut nimic pentru a capata un astfel de prieten,chiar nimic.Poate am cazut prea jos;nu ştiu.Totusi,cred am nevoie de ajutor.Se ofera cineva?
AJUTOOOOOOOOOOOOOR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca