joi, octombrie 01, 2009

Am uitat sa precizez...

Cativa ani buni am locuit la bunica mea,cu varul meu mai mare.Era foarte frumos.Tavi e cu 5 ani mai mare ca mine si cand ne citea bunica povesti mai dadea vreo doua-cinci pagini inainte ca sa se termine ideea mai repede.Pe mine ma fraierea,pe el nu...Si era nevoita sa se intoarca.Era fain cand venea el de la scoala si ne spunea ce se mai intampla pe acolo.Cand vorbea imi imaginam cum as arata eu in scoala.Ma imaginam si eu mare,cunoscand toata scoala si stiind unde e cancelaria(?!?!.era o realizare pe vremea aia!).Acum imi aduc aminte de toate acestea si pentru cateva momente chiar imi place la scoala.Unele "vedenii" se potriveau cu se se intampla azi.E de-a dreptul..magic:).
Locuind impreuna,imparteam totul impreuna.Ne bateam tot impreuna.Ne imbolnaveam impreuna.Pe vremea aia exista o vecina,asistenta.Eu aveam fobii de asistente,cand eram mica toate bagau fraza aia cu"ţânţarul" ca sa se scoata la injectii.Pana cand am realizat ca sunt niste extraterestre fara suflet si mai sunt si mincinoase!Ei bine,vecina bunicii era cea mai de treaba asistenta pe care am cunoscut-o.Avea doi copii mai mari,o fata si un baiat.Baiatul parca voia si el sa devina astistent,sau doctor,oricum,se pricepea si el la injectii,dar pe el nu-l lasam cand ma imbolnaveam,numai pe mama lui.Era cea mai priceputa,cea mai buna!Ma lasa sa spun ce vreau,sa fac ce vreau,sa-mi aduc parintii sa ma tina de mana,sa cant,sa spun poezii,sa povestesc tot ce-mi venea in minte numai ca sa fiu eu fericita si...relaxata cat timp imi facea tratamentul.Si nu ma durea!Nu am plans niciodata la injectile ei.Ajunsesem sa-mi doresc sa o vad cat mai des,cand eram bolnava nu spuneam nimic.Nici nu aveam dreptul,pentru ca ea venea si in miezul noptii sa ma trateze,fara sa fie platita.Imi era tare simpatica.Mergeam mereu la ea cu colindul.Imi facea placere sa o revad de sarbatori.Numele ei era Emilia.Tanti Emilia.Multumesc,Tanti Emilia.
Dupa un timp s-a mutat din bloc.Nu prea am mai vazut-o.Apoi m-am mutat si eu.Sansele erau de acum nule sa ne mai revedem.Si nu ne-am mai vazut deloc.Intr-o zi,sansele noastre de reintalnire au devenit multime vida.Am primit vestea.Tanti Emilia s-a mutat in alta lume.Poate mai buna.Asta vreau sa cred.Mai buna.S-a mutat cam devreme,dar daca asa a fost sa fie...Un singur lucru regret:nu am apucat sa-i mai multumesc o data,sa-i spun ce am ajuns acum,peste doua luni imi scot buletin.Din mâţa mica si cu frizura comica,am ajuns o fata mare,mă!Am vrut sa-si aduca aminte ca a facut foarte multe pentru mine si a ajutat intr-un fel la evolutia mea.
Am uitat sa precizez.Acum nu mai am sansa sa o fac direct,dar:MULTUMESC,TANTI EMILIA!
Ilinca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca