marți, octombrie 13, 2009

Brr mania oficial

S-a facut extraordinar de frig.
"Botoşani
3°C
Curent: Ploaie slabă
Vânt: V la 32 km/h
Umiditate: 96%"
Bine:)
Am iesit de la scoala si vantul batea copacii ca un nebun.Copacii dadeau bataia mai departe.Mi-am scapat umbrela de mai multe ori in drum spre casa.Si daca nu o scapam,nebunul de vant mi-o trantea de toate gardurile.Vantule,rauleeee!Mi-ai speriat bulinele!Mi-ai inghetat mainile si fata nu mi-o mai simt de mult,oricum.Si nu te-ai multumit cu fata mea,mi-ai luat si mainile si picioarele.Mergeam inainte doar cu vointa de a ajunge cat mai repede sub patura mea calda pe care am lasat-o azi dimineata singura(atunci cand trebuia sa ma trezesc la opt si am facut-o la 9 jumate).Dar nu-i nimic.Vantule,esti si tu bun de ceva.Mi-ai aratat o alta fata a oamenilor.O fata care fuge.(pardon,"faţă" nu fata.pardon!pardon!)O FĂŢĂĂĂ(!) care face urat cand ii e frig.Nu stim decat sa ne tinem "nu departele de coada" la calduţ.Visam la o lume calda si buna,fara sa facem prea mare lucru.Nu ne agitam constructiv,da' bine ca stim sa stramban nasu' cand bate vantu'.Radeam singura pe strada de fetele unora pe care i-am vazut.Erau cam urati,ce-i drept,dar asta m-a incalzit putin.Incepuse sa mi se dezghete fata.Puteam sa simt aerul tare in sfarsit.Imi purifica organismul,dar el,de nepregatit psihologic ce era,amortise,si nu a putut simti puritatea aerului.A fost un moment bun.M-a adus putin la realitate,cu picoarele pe pamant(asta am realizat abia cand am calcat intr-o super balta).Si cand am ajuns acasa,in acelasi aer inchis,"stat",corpul a reintrat in starea sa normala.Mi s-a facut din nou somn,lene,lehamite,am revenit la starea de ţăndări.Cand am ajuns pe scarile din fata blocului am vazut un porumbel ud,cat un ghemotoc,de aceeasi culoare cu treptele.Probabil ma astepta.Daca nu-si lua zborul nu-l vedeam.Era clar."Nu-l vedeam" ma duce cu gandul la perioada de dinaintea furtunii,cand era liniste morbida si mult praf in aer. Ma apropiam de blocul in care locuiesc vecinii mei,oamenii.Care au probleme si nu au bani,nu stiu cum sa-si mai achite datoriile,ce sa mai faca de mancare si din ce...Of,of,of.
Dar,la naiba!Putina muzica reface creierul deranjat.Seara asta e seara muzicii saltarete,optimiste,cu multe versuri cu" party".Acum,Madonna-Celebration.Mai tarziu,il las pe winamp sa-si continue treaba.Bine dispune-ma,winampule![nu radeti de cum se termina cuvantul asta.putina seriozitate:)]
Come join the partyyyyyyy,is a celebration!\:D/.Tananannananana....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca