sâmbătă, octombrie 24, 2009

ADHD!

Vreau sa-mi pun partea mai intunecata a imaginatiei mele la treaba.Partea ADHD-ista din mine urmeaza sa-si spuna cuvantul.Pazea ca vin!
Deci:
-cant!da!eu cant!cant chiar acum o melodie intr-o engleza stricata in timp ce-mi colorez peretii.Daca vede tata ma omoaraaaaaa!Tanannananaananaaaaaaaaa!!!!
-am mazgalit si usa de la baie,si pe cea de la bucatarie!wooooooohooooooooohohohoooooo!
-usa camerei mele nu mai e de mult o usa,ci un specimen de lemn cu clanta si autografele multor oameni pe el!wooohohhoooooo!!!!!!!
-scot capul pe geam si scot limba la copiii de afara!le spun sa taca ca sa pot urla eu!muhaahahahhahhha!!
-decid sa-i las in pace intr-un final si imi retrag capul.ma apuc de facut curat in camera.nebunia poate fi constructiva.
-termin de facut curat.am parlit pamatuful la bec si a inceput sa iasa fum!apoi am stricat aspiratorul.binecuvantati fie barbatii din lumea asta,ca se pricep la reparat aspiratoare!wooohoooo!!!!!!
-i feeeeeeeeelllll gooooodddd!tanananannananaa!
-Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaa!
Sfarşit!
Ati urmarit filmul artistic "ADHD".Regia:Ilinca.Producator:Ilinca.Casting organizat de:Ilinca.Personaje:Ilinca;pamatuful,becul,aspiratorul,usa,tata,engleza,copiii de afara,geamul,peretii;cu participarea deosebita a domnului James Brown.Va multumim pentru atentie.Va asteptam sa ne onorati cu prezenta si la sezonul 2 al deosebitei productii marca Ilinca.
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca