sâmbătă, octombrie 31, 2009

Doua puncte,liniuţă,J.

Of,of.Messul asta modeleaza mintile>:).Mda.E Halloween.Azi m-am speriat de umbra mea.Acesta a fost singurul eveniment interesant de astazi.A,da.Am inceput proiectul ala la mate si nu l-am mai terminat:D.In rest,am lasat timpul sa curga ca un...nesimtit.Sunt praf.Habar n-am cum sa-mi fac ziua mai frumoasa.Scuze,Poiana.Am incercat...Sunt in perioada de gratie.Nu merge...
Revin si spun:de maine,GATA!Ma mobilizez,ma pozitivez!Ies in lume,socializez,imi aerisesc creierul.DA!Sunt Super-man!Ieeehaaa!:-j
Nici asta nu tine.De doua zile mananc numai ciocolata.Degeaba...
Da!Scrisul,chiar daca este prost,face bine,intr-un fel.Chiar daca nimeni nu se inghesuie in lumea asta mea mica de pe net,in casa scarii blogului meu sa dea cu parerea.Nu conteaza asta.Cred...Ce conteaza,creed,este ca am puterea de a-mi insira gandurile idioate pe hartie electronica sau..palpabila si mi le pot repara.Pacat,insa,ca-mi dau seama prea tarziu ca trebuie sa fac asta.Mai sunt 35 de minute si se duce Halloweenul.Buhuhu!Vai.Ce m-am speriat.
Dar,hai baa.Dau drumul la muzica de fericire si daca sunt nevoita iau carligele mamei sa-mi intind zambetul.Hai.Stiu ca poti.Ca poti.Poti.POOOOTIII!>:)
Yeah.Whatever...Happy Halloween.
(~~)
Parca asa era aia cu bostanu',nu?
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca