vineri, octombrie 16, 2009

Daca pot putin

Important e ca pot.Sper ca asta ma va face mai bine.Stiu,stiu,poate devin obositoare,poate n-are nici un rost sa scriu lucrurile astea aici,dar ma gandesc ca-mi fac si mie un bine dand mai departe ce citesc eu.Si ce citesc eu in ultimul timp,defapt pe cine?Normal.Pe Mihai Bendeac!:D.Imi place omul asta,cu bune,cu rele,cu tot ce face si ce spune,cum gandste si modul cum reuseste sa puna in valoare tot ce e mai bun.El ne indruma la niste schimbari.Noi de ce sa nu-i raspundem la aceasta provocare?
http://mihaibendeac.ro/ In puii lui,asta e site-ul cu pricina.Acolo veti gasi si linkurile care duc spre alte site-uri.Acolo veti gasi povesti care nu sunt inca terminate.Asteapta un happy end.Sper ca am reusit sa mai scriu si eu o fraza in povestea lor.Scrieti si voi:).
Multumesc voua,in puii mei!
Multumesc Mihai ca imi faci zilele mai bune:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca