duminică, mai 24, 2009

Un pumn de calm si-un sac de somn.Sau invers.

Toate par confuze in ultimul timp.Mai e putin de tot si se termina scoala.Atunci sper ca voi reusi sa ma calmez.Am nevoie de o gramada de somn si de timp sa-mi pot curata gandurile.Nu stiu,cred ca intr-un final voi merge la tara,daca n-am buget pentru munte,macar o zi,sa stau afara si sa...respir.Oxigen.Nu benzina evaporata.Sa alerg o gaina din vecini,apoi sa stau pe jos si sa simt vatul pe la nas,vantul ala care duce cu el mirosul de iarba noua.Acum e senzatia aia tampita,cum spuneam,probabil astenia de"vine-vara",cand abia te mai poti tine pe picioare atunci cand te bate soarele in cap,si afli ca maine vei da un nou test la mate,sau la romana,sau la altceva.Sau cand te gandesti ca dupa duminica vine de fiecare data luni.Sau cand se aude o manea super-sonica de la vecini,fix cand ai reusit si tu sa atipesti dupa o zi banal de idioata.Sau atunci cand dupa ce ti-ai reparat calculatorul,primesti o groaza de mass-uri pe messenger care ti-l blocheaza din nou...Si alte lucruri.Si ai senzatia ca la final mai ai putin si termini,dar mereu se intampla cate ceva si s-a dus bucuria ta.Dau in aberatii?Stiu.Dar mai mereu se intampla asa.Scuze:D
Asa.Am zis ca ma calmez.Ok.
Haide,bre.Gata!Daca voi gandi negativ se va intampla negativ...Deci.Voi ajunge la munte(sau la tara.nu conteaza.important este sa-mi curat capul),nu voi mai da teste,vine vacanta,si dupa duminica va urma o alta duminica...,se va strica combina din vecini,nu voi mai avea zile idioate,va merge calculatorul meu de va "dudui" de cat de bine ii e,finalul se apropie,un an scolar haios,o gramada de chestii,urmeaza altul,care va fi si mai bun!Gata.Acum ascult muzica dragalasa,care sa-mi ridice moralul.
Am inceput sa stranut.Hahahahahahahhaa!Si ce?!Inseamna ca am dreptate?Toate vor merge bine?Doamne ajuta!
A aparut in cartier,din ceata de mâţe,una bucata pisoi(sau pisoaie,nu stiu sigur),mic,negru si cracanat,de-ti vine sa-l mananci.Dar mama sa are sange matern in ea;daca ma apropii ma mananca ea pe mine:)
Am aflat ca e ziua colegei Laura din 8 E.La muli ani si...de ce nu?Bani!:)Si bafta la anu'.
Toate bune.Toate frumoase.Toate insorite.Toate la revedere.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca