marți, mai 05, 2009

Am facut-o praf pe Mimi.

Prietenii stiu de ce:))Cu toate ca nici ei n-ar trebui sa stie,saracii:))Da' saraca Mimi!
Ma rog.Sa trecem peste subiect.
Vin tezele.Vin tezele?Ca nu mai inteleg nimic.Si aici,din nou,febletea mea,invatamantul>:).Iuiui."Si afara ploua,ploua,du-te la spitaluu' nouaaa.Scuze beibi";))(mondenii rules:"> ).Phu!Ce de semne.Si ce ma streseaza uneori capetele astea mici si galbene,dar au si ele un rol.Si ele e facete de Doamne-Doamne.Facute,pardon.Si daca tot e "facete",de ce sa nu le bagam in seama?:)
Ma rog.Trecem si peste acest subiect.Inca sunt usor bulversata.Iau un pumn de pastile(am pumnul mic,de copil.ma rog,aproximativ.[iar zic"ma rog"]) si vad ce se intampla.
Da.Se mai intelege ceva din postarea asta?Nu conteaza.Am simtit nevoia sa ma dezlantui.Si mai dureaza ceva timp pana imi fac curat prin ganduri.Mi-e frica.Daca se pune panza de paianjan?
Mi-e frica mai mult de paianjeni.
Asa.Bun.La revedere.Bafta daca dati teza.Bafta daca mergeti la scoala.Bafta daca stai acasa.Bafta daca va luati si voi o "Mimi".
Pa.
: http://www.anunturigarla.ro/cocalar_convertor/
Mi se pare draguta chestia asta:)
Aveti cu ce va juca:))
Viva la Mimiiiiii!
>:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca