miercuri, mai 20, 2009

Si cat de tampite par toate...

Da.Toate par,sau chiar sunt tampite.Eu,ca semi-adolescenta fiind,deja mi se pare ca totul in jurul meu e maro si..pluteste.Pervers,stiu.Toate par sa mearga post,si mai bine,tu te simti demential.Numai bine.Fix acuma iti vine tie sa te ocupi de acele lucruri care merg prost.Tot ce vrei este sa stai pur si simplu,sau,depinde de situatie,sa te urci pe pereti.Probabil stii despre ce vorbesc.Sigur ai trecut sau treci prin asta,sau vei trece.Ai senzatia ca nimeni nu te intelege,cu toate ca toti iti spun ca te inteleg.Chiar si eu acum am senzatia ca-mi bat capul degeaba,si am senzatia ca tot continui sa fac tampenii.E tampit totul,pentru ca e perioada in care...cresti.Te doare capul in draci si vrei sa injuri pe cineva.Si ti-e ciuda ca nu esti in stare de nimic,si parca devii penibil.Ai senzatia asta mai mereu.Si ca sa fie toate bune,iti apar si afurisitele alea de cosuri...
Mda.Gata.M-am plictisit.Pubertatea drecu'!
>:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca