marți, mai 12, 2009

Pamant ud.

Dupa minute de tunete infioratoare in creierii diminetii,apare o raza de soare.Dupa ea,alte mii si mii.Nu am scos capul pe geam inca,dar aud pasarile.Deci afara e bine.Si probabil se simte mirosul acela puternic de pamant ud,care da atmosferei o tenta mai fresh,mai..naturala.
Un curcubeu imaginar se lasa admirat de florile mele de pe pervaz.O ciripitoare mica este usor buimaca:o picatura mai indrazneata i s-a prelins de pe frunze,pe cioc...Asteptam cu sufletul la gura roadele micului paradis din spatele blocului.
CIRESSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Nu stiu ce mi-a venit sa fac introducerea asta.M-au trezit tunetele:)A sarit iepurasul.Atunci si pentru mine este bine.
Iar mi-am pierdut ideile.Astept sa treaca saptamanile astea repede,apoi sa stau...Inca visez la canapeaua mea de la munte si la pisicul mic pe care sa-l trag de urechi.
Toate bune.
(Nu stiu cand voi mai avea ocazia sa postez,ca duc calculatorul la reparat.Asa ca..Din nou:Toate bune!;)) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca