miercuri, mai 13, 2009

Kitsch-uriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Sper ca am scris bine.Daca nu,iata traducerea libera:"chiciuri".
Ce mi se pare mie super-extra kitsch in ultimul timp este nemaipolonicul Eurovision.De ce mi se pare kitsch?Stiu,nu am nici un drept sa comentez,dar nu mi se pare senzational ca niste oameni care au muncit enorm de enorm,sa se lase criticati de un popor manelist.De obicei voturile alea multe merg la niste nespalati care nu au nici o treaba cu cantatul,si mai fac si toata afacerea asta de-an panaramelea,sictirelea,sau cum vreti voi s-o numiti.Nu mi se pare corect.Ar fi interesant sa existe si un juriu specializat.Asta este ideea mamei mele.Asa ca o dau mai departe si o sustin.Dar cine suntem noi?Defapt,nici nu cred ca era necesar sa deschid subiectul asta.Oricum zarurile sunt masluite.Mereu e asa.Nu are cum sa faca parte acest proiect drept o exceptie.Nici 14 ani n-am,dar cate am putut auzi despre toate afacerile astea de la teve in varsta mea cea scurta pan' la care am ajuns...Nu-mi mai trebuie.Aici nu mai e vorba de kitsch,e nesimtireeeeeeee.
Din nou.De ce ma bag?:))
Nu stiu.Ete fleosc.E blogu' meu.Eu il fac,eu il omor.
Phu!
Ma auto-sperii.Ma transform in vârcolacă?:>
Unde-i pisicu meu miiiic?
Mai e putin,mai e putin...
Mi-am trantit mana de perete.Nici asta nu stiu de ce:))
Hai.Gata.Termin.Pa.
(:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca