miercuri, mai 06, 2009

Celebrul "ete fleoşc"!

Parca mi-a cam ajuns pana peste ultimul meu fir de par,si cel mai inalt.Simt ca pe capul meu este o presiune nesimtita care ma apasa asa...de-a dracu',parca mi-ar face in ciuda.Ma gandesc ca e astenia de "vine-vara",cand abia te mai poti abtine de asteptarea vacantei.Sa stai cu burta la soare ca un gandac drogat si sa pierzi vremea.Eh,uite-asa,ca-mi place mie sa fac treburile de-an "paradoxelea",eu vreau sa stau la umbra.Undeva la munte,izolata.Sa nu aud si sa nu vad nici o masina.Un loc unde sa nu existe scuipat de"mascul feroce",copchii care sa racneasca frumos,televizoare cu meciuri de fotbal.Vreau sa fiu doar eu,o canapea moale si o patura mica,o masuta cu cateva porcarii de mancare,o umbra delicata de la un copacel frumos mirositor si o adiere care sa-mi treaca pe la nas atunci cand imi zboara gandul la claxoanele din oras.Sa am langa mine un pisoi mic pe care sa-l trag de urechi cum vreau eu,sa ma joc cu el si sa-i dau si lui din porcariile mele de mancare.O combina mica cu muzica draguta,in caz ca ma plictisesc.Sa stau vreo doua zile si sa ma uit la munti,la nori,apoi iar la munti.Apoi,treptat,dupa ce-mi curat mintea si sufletul,sa vina persoanele dragi mie,persoanele cu care ma simt bine si sa facem lucrurile care ne fac sa ne simtim bine.
Nu mai vreau sa mai aud nimic de la televizor.Si cu scoala si grevele m-am lamurit,chiar daca nu am inteles nimic.Nu mai vreau incompetenta.Nu mai vreau oameni perfizi,nu mai vreau oameni fara suflet.Vreau liniste si bun simt.Vreau cam mult?
Ete fleosc.Atunci ma pun pe injurat?Nu.Ce rezolv?
Pe bune,vreau prea mult?Nu prea am cerut multe.Am stat,am stat,am stat...Acum vreau sa vad si eu sa vad cum e sa stai si sa te uiti la munti si la nori,fara nici o obligatie.Macar o zi...Sa fac eu ceva care sa-mi faca o placere enorma si macar pentru o zi sa nu intervina..temele pentru acasa de exemplu.Ei bine,daca se pune problema sa devin o dobitoaca,vreau sa devin o dobitoaca macar pentru o zi.Dar macar sa am creierul destept,ca reuseste sa analizeze si el un aer curat.
Si daca voi avea un animalut mic langa mine pe care sa-l traga de urechi,vreau sa-l cheme Pufuloi.Si sa nu aiba purici:D.

Un comentariu:

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca