duminică, mai 17, 2009

Ok...

Mda.Scuze.Am vorbit o gramada fara sa stiu nimic.Deci,la Eurovison exista un juriu format din oameni specializati..Vreo doua sute si ceva din cate am inteles...Asa ca...Scuze.Am spus-o repede si la nervi:D
Oricum,locu' 19 nu e chiar atat de rau.E bine ca am participat.Sau nu...Parerile sunt impartite.Oricum,probabil se fac ceva bani...Phu!Prea complicat.
Si..mda..Nu mi se mai pare chiar in halul asta de "chici" concursul asta.A fost chiar draguta finala.
Deci,scuze din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca