duminică, mai 03, 2009

Oficial,a 23-a postare pe blog.

Phu!Am sa innebunesc.
Am o stare asemanatoare unei cacareze de ciripitoare.Adica moale,viu colorata si pleostita in...mine.Am inceput sa ascult Marc Anthony,nu stiu de ce.Ascult doua melodii si mi se par incredibile.Poate sunt incredibile pentru ca imi aduc aminte de copilarie.Si am avut o copilarie incredibila.Plina cu de toate.Si remarc ca am fost extrem de norocoasa.Am o familie incredibil de incredibila si o gramada de prieteni la fel de incredibili:).Le multumesc pentru ca exista si m-au ajutat sa ajung pana la aproape 14 ani.Cand voi ajunge la momentul in care imi voi flutura buletinul in aer,vreau sa-l flutur alaturi de ei.Fliu-fliuuuuuuu!(exersez:D).
Mda.De la cacareze,am ajuns la buletine.Bine!:))
Vin tezele.Eh,si ce?Sa vina.Vor trece.Nu-mi vine sa ma strofoc prea tare,si parca mi-e ciuda.Pur si simplu nu ma simt in stare de nimic.Vreau o scoala in care sa ma simt bine!Nu am ce comenta,invat intr-o scoala dementiala,dar vreau ceva mai nou.Un moment de respiro,de exemplu:).Astept 28 maiu sa vad ce iese din povestea asta.Da.Stiu.Vorbesc prea mult de chestia asta si tare,parca mi-e si frica,sa se faca praf visele mele.Si e si prima experienta de genul asta.Hai cu Domnul.
Apropos,5 mai,chiar daca e(sau nu)teza la mate,la teatru,ora 19,spectacolul "Ventrilocul".Este pus de trupa de teatru de la liceul "Eminescu".:)Am tinut sa spun asta.
Bini.Am comunicat.Acuma pun punct.
"."
Pa:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca