vineri, mai 01, 2009

Iata-ma!Cu ce-mi ocup eu uneori timpul liber...

Cu probleme legate de tara:)
Nu stiu ce m-a apucat.Poate vad prea multe chestii urate la teveu,poate sunt de vina desenele,habar n-am,dar stiu sigur ca suntem intr-o cadere.Eu,mica,cu gandirea mea la fel de mica,realizez cat de nasol o ducem.Cel putin la"categoria"mea,invatamantul.
Am aflat ca s-au mai introdus niste probe la clasele a II-a,a VI-a a IX-a...cam asa ceva.Ma rog.Si la intrarea la liceu tot un examen,nu?Si la gimnaziu inca alte multe teze cu subiect unic.Si alte teste.Si inca celelalte care oricum se dau pe parcursul anului scolar.Asa.Bun.Perfect.Orele de sport s-au mai diminuat.Asa.Bun.Perfect.Mai sunt o gramada...Ore mai putine,din parti,multa teorie,multe table pline,mult prea mult praf de creta inghitit.Si mult prea putin timp liber,o gramada de creier tocat de teorii dar nici un fel de practica care sa te faca pe tine,elevul,sa intelegi ceva si sa-ti placa.Sa fii atras.Sa dai de ceva colorat,distractiv si educativ.Multa monotonie si teste.Testam nivelul de monotonie...Dorim sa batem un record mondial."Ghinis buc",here we comeeeeeeee!
Uneori mi-e si frica.Ce ne mai asteapta?Nu era mai usoara intrarea la liceu pe baza mediilor?Daca,din cauza emotiilor,la examenul de intrare la liceu scriu 2 in loc de 7 si ratez sansa,imi ratez dorinta,visul,poate viata,in puii mei,la naibaa!Atatia ani de creieri tocati si de la prea mult stres si oboseala(pentru ca stiu ce ma asteapta:multe coate in burta,pentru a prinde un loc bun,ca este totusi posibil ca sa fie cateva "zaruri masluite"),se duce totul pe apa sambetei.Si fix pe apa asta a sambetei,canalizarea nu se infunda niciodata si se duuuuuuuuuuuuc sansele mele...Acuma,Doamne fereste!,nu doresc la nimeni(nici mie:">) si nici nu-mi vine sa cred ca nu se poate face nimic.Noi chiar nu putem face nimic?Suntem in halul asta de...impotenti?
Cred ca sunt totusi prea mica..Si ma si doare capul in draci.Poate-mi iau si pumni in gura:))Ma rog.Poate reiau subiectul asta cand sunt mai...potenta la cap.Ca deh...Vin tezele.Sau nu stiu daca mai vin,dar,ma rog...
Paaaaaa:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca