marți, noiembrie 24, 2009

Multumesc!

Multumesc pentru urari,copilasi>:D<.Daca nu ati fi fost voi,ziua mea era cretina.Asa a fost geniala!M!U!L!T!U!M!E!S!C!C!C!C!
Acum as vrea sa scriu ceva,dar nu stiu ce.Simt nevoia sa dau afara ganduri,sa le dau un sut si sa zboare acolo unde le era lor cald cand erau de varsta unei celule.Sa nu mai stea pe capul meu si sa il faca greu.Vreau..Vreau..Nu stiu ce vreau.Si totusi vreau ceva.
Macar stiu ce nu vreau.Nu vreau teme la mate[1:))],nu vreau sa ma asculte la biologie[2],nici la istorie[3] si nici la geografie[4],nu mai vreau alte teme la mate[5],nici la fizica,nici la chimie[damn!am de invataaat.nu vreaauuuuu].Azi am facut o tampenie oribila la engleza...Ah,si gata.Nu mai am idei.
Pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca