sâmbătă, noiembrie 21, 2009

Intrebari pentru Mos Craciun

1.Ce faci,Mosule?
2.Te-a mai intrebat cineva pana acum ce faci?(doar curiozitate)
3.Sotia?Ce mai face?E bine?
4.Mosule,pe bune.Chiar nu ai putut sa alegi si tu alta varsta la care sa fii nemuritor?
5.Chiar ai probleme de vedere?
6.Ce faci in timpul anului?
7.Ai ID de mess?
8.Daca nu,pe ce adresa iti trimit copiii scrisori?
9.Cum reusesti sa implinesti dorintele copiilor?
10.De unde ti-ai luat sania aia?E marfa!:)
11.Tu ai pom de Craciun?
12.Daca da,iti pune cineva ceva sub el?
13.Cum arati in realitate?
14.Daca esti grasun,de ce nu tii o cura de slabire?
15.Chiar te-ai blocat vre-odata pe vre-un horn?
16.Cine te-a salvat din horn?
17.De ce nu scrii o carte?
18.De ce nu dai interviuri?
19.Raspunzi la scrisori?
20.Ce muzica asculti?
21.Care e mancarea ta preferata?
22.L-ai cunoscut pe Doamne-Doamne?
23.Ce mai face Rudolf?
24.De ce nu-i dai un medicament pentru nasul ala rosu?
25.Cum a fost la nunta ta?
26.Ce salariu ai?
27.Ce detergent foloseste sotia ta cand iti spala costumul?
28.Ti-ar place sa dansam Dansul pinguinului?
29.Ce filme iti plac?
30.La tine a venit vre-o data Mos Craciun?
31.Imi vei raspunde la aceste intrebari?
32.Imi aduci anul asta un laptop pe care sa-mi incapa Sims 3 si sa nu se mai blocheze sau sa se restarteze?
33.Ma inveti si pe mine cum sa fac ca sa nu-mi mai iasa pozele in ceata?
34.Ce asculti in momentul asta?
35.Cum sa fac sa nu mai am emotii-gigant inainte de teze?
36.De ce ai ales sa faci copiii fericiti?
37.Cum erai in scoala generala?
38.Te-ai dat vre-o data in masinute?
39.Pe ce data e ziua ta?
40.Iti place blogul meu?
41.Oare citeste cineva ce scriu eu aici?
42.Oare ii intereseaza?
43.Sa continui?
44.Cum ii cheama pe parintii tai?
45.Nu te superi ca toata lumea iti copie stilul?Se imbraca ca si tine,dar cu exceptia faptului ca ei dau cadouri ieftine,beau multa bere si pocnesc fetele acolo...
46.Ce faci,Mosule?...
Acestea sunt doar niste intrebari...Mi-au venit in minte.De ce sa nu le pun?(intrebarea 47)Va asteptati ca aici sa gasiti chestii inteligente?(intrebarea 48)Nu?(intrebarea 49)
Bine.
:)
Multa sanatate!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca