sâmbătă, noiembrie 14, 2009

Let's do it!

Am intrat pe blogul lui Cabral[:)] si am citit noul sau post,intitulat "Let's do it,Romania!"."S-o facem,Romania!",si nu,nu e ceva la care multi,probabil,s-ar gandi.Este o actiune ce are ca scop igienizarea Romaniei intr-o singura zi,luand modelul estonienilor.Mai multe gasiti pe blogul lui Cabral si pe site-ul http://letsdoitromania.ro/ .Incerc doar asta,sa scriu despre acest proiect pe bloguleţul meu simpatic,insa astept niste pareri.Merita sa spun despre asta si la scoala?Copiii nostri s-ar baga in asta?Ar fi ok sa intram si noi?
Eu spun "Yes,man!Let's do it!":)
Tu ce spui?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca