miercuri, noiembrie 11, 2009

Ha!

Nu stiu ce vreau.Intru in transa ascultand piese lente,cu sentiment.Ridic mainile si le flutur dezordonat dar cu un aer elegant,dupa mine.Asa se vede de jos,de sub maini.Un aer elegant.Pacat ca totul se rezuma la maini.Pff,câtă "nu ştiu ce"...Daca tot am aerul elegant in maini,nu pot oare sa-l prind si sa-l aduc mai jos,in mine?Punand intrebarea mi-am irosit sansa.Tusesc si vocea imi suna ca un butoi imens,in care tusea prinde ecou si seamana a latrat.S-a schimbat piesa.Ruleaza "Striga"-Popas Band.Mi-a fost dor de ei;;).."Sper doar sa merite totul la fiiinaaaallll....".Scuze,azi nu.Nu pot sa strig.Gatul meu are toane de adolescent.Din nou...Imi tin ideile in maini.Le scriu.Si sunt rea.Nu stiu sau nu ma intereseaza daca intelege cineva ce spun.Nici eu nu inteleg de multe ori dar realizez ca toate porcariile tot din mine vin,trec din nou prin mainile mele,pe aceasta hartie,pe care nici nu o ating..Hmm,ciudat.
:)
Asta a fost o noua inventie care nu stiu ce a vrut sa insemne.Fifi lucreaza din nou.Sa va amintesc cine e Fifi.Ea e partea care inventeaza prostioarele mintii mele.Nu stiu de ce simt nevoia sa-mi impart mintea in mai multe parti.Am un dram de nebunie..Cu totii avem unul,sau mai multe..De ce sa il lasam sa se plictiseasca.Daca vrea sa fie independent,sa-i dam drumul.Nu se stie de ce e in stare daca ramane in noi.
Eh!
Aici vine partea in care simt nevoia sa spun ceva despre Gheorghe Dinica.Stiu.N-are rost.Din aceasta cauza nu o fac.Oricum,apartin generatiei "carii,manele,cocalari si repetenti",nu prea am stiut eu cine-i Gheorghe Dinica,nici nu am avut sansa sa aflu prea multe.Nu am prins perioada in care se difuzau filmele lui,de muzica lui nu spun nimic,nu stiam ca el are inregistrate acele melodii.Tin minte doar vocea simpatica.Va ramane tiparita in mintea mea.A plecat..prea repede?Nu cred.A plecat cand a trebuit.Nu am stiut noi cum sa pretuim timpul..Ca de obicei.N-am nici un drept sa vorbesc..Sau poate am,dar din teama de a spune vre-o tampenie inchei.Dumnezeu sa-l odihneasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca