marți, iunie 02, 2009

URAT!

E urat tot ce tine de obicei de sponsorizarea concursurilor la care participa elevi.Nu zic,ma simt extraordinar atunci cand particip la concursuri si nimic nu se compara cu sentimentele pe care le traiesc in acele momente,dar cand dau de organizare proasta,inexistenta,urat mirositoare si incinsa,ma dezasamblez fizic,de oboseala,de greata,de nervi,de frig,de portofel si de toate alea...Si reusesc sa ma "aranjez",chiar daca "sufleteste" ma simt superb.
Partea frumoasa la concursuri este ca exista sponsori.Dar,daca exista sponsori,de ce trebuie sa dea copiii cacalau de bani?Ca sa plateasca sponsorii?Sa-si faca reclama?Pentru asta sunt sponsorii...Sa-si faca reclama..Dar sa-si faca reclama pe banii si creierii nostri?Hm.Interesant.
Ministerul sta cu mainile in buzunar si fluiera cu talent la nori...Cam asta se vede.Poate vorbesc prostii.Sincer,nu stiu ce vorbesc,dar asta se vede.Ministerul e trecut pe diplomele alea doar de forma,sa se vada ca acel concurs este serios.Frate,vreau si eu macar sa vad la televizor un concurs care chiar sa para serios,sa nu dam bani cu sacii,sa nu stam in conditii aproape mizerabile si sa primim macar o ciocolata...Pe tot parcursul calatoriei noastre(colegi,fete,baieti..eee) la Valcea nu am primit nimic din "partea casei".Aaaaaa.Ba da...Niste saci de gunoi.Pe care tot noi trebuia sa-i schimbam.
Mda...Nu conteaza.Nici atunci nu a contat.Nu va conta mai departe.Sunt gesturi mici.Suntem super-fericiti ca am reusit sa participam la nationala.A fost o experienta care a pus bazele pregatirii noastre pe mai departe(cel putin pentru mine:D),dar cand stai sa te gandesti putin,doare.Doare tare!Pentru ca nu toti suntem egali,nu toti avem potenta financiara(de exemplu) sa traim o asemenea experienta,insa avem inteligenta(alt exemplu),care ar trebui sa combata micile incidente.Atunci cand esti mai sigur pe tine si mai hotarat,iti iei o piedica.Dar nu-i nimic.Te ridici.Mai incerci.Trebuie sa demonstram ca..se poate.
Am simtit nevoia sa vorbesc despre asta,nu stiu de ce...Ma simt bine,dar ma cam ia cu ameteala uneori...Sunt acele chestii mici,mult prea mici,care intra in sufletul tau si te gadila,asa,de-a dracu':)).Si nici nu le poti prinde.Chiar daca le dai cu spray de tantari,ele se vor culca,dar vor ramane acolo...
Nu stiu daca a inteles cineva ceva din ce am scris.Dar eu continui sa-mi insir nebuniile pe hartia asta electronica,asa cum imi vin in cap.Si nu sunt intr-o ordine anume...Deci...Cred ca-i de vina pubertatea:))
Da.Inchei:D

Da totusi..Hadi,bre,ca n-o fost asa de rau:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca