joi, iunie 11, 2009

Mersul cu capul in fata

Nu stiu de ce,dar simt nevoia sa vorbesc despre mersul cu capul in fata.Suna ciudat,stiu...
Ce ar trebui sa insemne defapt mersul cu capul in fata?Pai,mai exact,mersul cu "capu' sus",atunci cand tii privirea inainte si vezi lumea.
De multe ori,vad multe persoane,pe multe strazi,care merg cu capul in jos si cu privirea atintita in pamant.Cred ca stiu de ce:nu-si mai vad capul de probleme si se simt neputinciosi sa-l ridice pentru ca...nu-l mai vad.Toti avem tendinta de a tine capul in jos si poate nu ne dam seama,dar la unii e mult prea vizibil si chiar devine haios,ca(fara suparare),parca-s niste mumii expirate:D.In continuare avem tendinta sa lasam picioarele sa mearga acolo si sa ne gandim totusi unde este capul nostru...Si tot asa,si tot asa,pana cand ajungem sa nu mai vedem cand apar primele flori,sau mai rau,primele masini,cu soferi violenti care au nevoie si de trotuare uneori ca sa arate cat de frumosi sunt ei;dar asta e un caz particular,sper.Asa devenim masinarii sau automate de draci(:D).Si mie mi se intampla,si tuturor,chiar daca problemele mele sunt mai mici.Dar am incercat un experiment simplu:m-am gandit intr-o zi sa ridic putin capul...Am simtit ca zbor.Cu privirea atingeam distante uimitoare si faceam o gramada de nebunii,cum ar fi sa sar de pe un bloc pe altul,chiar daca acestea erau la cateva strazi departare(ochelarii mei au avut rolul lor si in sfarsit am recunoscut ca sunt foarte tari frate!).Imi era atat de usor sa fac lucruri pe care doar le visam.Si mergand,leganandu-ma de pe un picior pe altul si uneori luandu-mi avant,sarind peste cate un ochi de apa din asfalt,incepeam sa ating si distante pe verticala.Mai intai m-am dus eu la nori,apoi au venit ei la mine...Si tot asa,tot asa,masinaria de draci s-a dezasamblat,iar eu sunt aici gandindu-ma deja la vacanta si facand planuri,modeste,ce-i drept.Deci,am ajuns intr-un final acasa...Am ajuns in zbor:)
Va indemn si pe voi sa faceti acest lucru simplu.Nu necesita prea multa forta.Va puteti recapata vederea daca aveti vointa si imaginatie,apoi totul vine de la sine.Apelati la puterea copiilor mai mici,daca ati uitat cum se utilizeaza imaginatia.Puteti incerca ceva si mai simplu:incepeti cu o carte de colorat:).Imaginatia va veni singura...
Zbor placut!
Nieauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
Haide bre,ca se poate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca