miercuri, iunie 03, 2009

Si apropo de copii...

Ma cam ia cu nostalgii.Am tot vorbit de tineretea parintilor,si cat de bine-mi face sa o descopar,dar cand imi aduc aminte de copilaria mea mi se face pielea de gaina.Mai ales cand ascult melodiile de atunci.Fiecare melodie imi trezeste un sentiment,si imi vine imediat in minte scena la care pe "fundal"era...respectiva...
O mare parte a copilariei mele am petrecut-o la bunici,care nu stateau la tara.Dar din cauza serviciului alor mei,am fost nevoita sa stau acolo.Si mi-a fost bine.Si imi respect enorm bunicii pentru asta.Au stiut cum sa aiba grija de mine.Si avand in vedere ca locuiam mai multi in acel apartement,era destul de greu.Dar asta era farmecul.Faptul ca am locuit cu bunicii si verisorul meu mai mare mi-a dat posibilitatea de a avea ce povesti mai tarziu.Si toate povestirile sunt de bine si trezesc amintiri extraordinare.
Tin minte ca bunica avea(si are si acum) un aparat radio in bucatarie,care era mereu setat pe frecventa Europei FM.Pe acele melodii am spart eu vaze,bibelouri(:D);cu ele pe "fundal" savuram extraordinarele gogosi si cornulete.Cu ele venea Mos Nicolae,apoi cadourile de sub brad.Tin minte ca stateam pe hol si priveam bradul cum imprastia lumina pala pe pereti;in surdina mergea radioul cu mult spor,de m-a adormit,si nu l-am mai prins pe Mos Craciun.In fiecare dimineata tot cu radioul bunicii luam micul dejun,inainte de a pleca la gradinita.Si la TV...Nu mai spun...Atomic,PROtv,Cartoanele(Cartoon Network:) ),Mtv-ul...Si acea muzica..DOAMNE!Ce vremuri.
Ce era pe atunci?..Am si acum ceva muzica in calculator.Pai...Erau Voltaj,Britney Spears,Aerosmith,Bon Jovi,Shakira,Jennifer Lopez,Vama Veche,Sarmalele Reci,Andre,3sudest,Animal X,No Doubt,Robbie Williams,Scorpions,Queen,George Michael,Michael Jackson,Madonna,Hi-Q,pfuiiii,si multi altii.(astia au fost cei pe care-i cunosc mai bine)
Vai...M-a luat valul...Inchei aici.Am decoperit un loc cu o mica colectie de muzica "de ridicat parul".Ca alea de pe Europa FM,din radioul bunicii.
Ia:


Selectii Muzica '90_part.1
Vezi mai multe video din Film »

De aici mai cautati si voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca