vineri, aprilie 24, 2009

Revin acuma ia!

Asaaaaa.In ce consta "revoltatatura" si "entuziasmatura"mea.Asa.Am participat azi dimineata la un concurs la fizica,sectiunea compozitii literare,pentru care am platit 5 lei.A fost premiera(am luat premiul cel mare,sunt rea.stiu.dar si revoltata si entuziasmata si mandra in acelasi timp:) )
Aici nu a fost mare lucru in materie de bani.Eh,5 lei,ii iei,ii pui,ii pierzi,iti iei un suc cu bule si o acadica.Insa unele concursuri cer o anumita suma de bani care trece peste 10 lei.Da!Si asta pare un purice in...multa iarba(poate pentru unii:D),dar partea cu adevarat interesanta ca tot tu dai banii,si munca,pentru o foaie plasticata pe care ti-o poti face si tu la xerox daca vrei:diploma:)
Hai ca se poate.Se poate mai mult.Pentru ca sunt o gramada de copii talentati prin jur,macar o statueta,ceva.Nu ca diplomele nu ar avea si ele locul lor,dar se poate mai mult.Din marea aia de bani,nu cred ca nu se poate realiza ceva.Avem noi noroc ca inca suntem mici si nu prea stim ce semnifica banii,si parca mai tare ne bucura o bucata de foaie,da' nu ne facem noi mari?
Asa,acuma,sariti-mi in cap.
Ii respect pe profesori(d-na Vranciu,sar'na!),pe cei care muncesc si se agita mult pentru un astfel(sau altul) de concurs(scoala 13,sar'na!),dar mi se pare oarecum aiurea ca tot tu sa platesti,tot tu sa munesti,iar la final sa primesti...Nu am insa nimic deosebit de comentat privind concursul "Procopiu".Atmosfera a fost betoana!Multumim mult!:)
Partea minunata la genul asta de concursuri este ca nimic nu se compara cu aplauzele,emotiile,felicitarile si...boxele alea mari care iti suna in cap:).Asta e divin.Uiti de tot...Dar totusi.
Dar atmosfera a fost absoluto-super-geni-penalo-fantastica:)
Viva la scoala 7!:)
Viva la 6 A!:">
Nu pernutze Viva.
FELICITARI FATAAAAAAAAAAAAAA!
Hai sa luam FETELE:
Fata Miruna
Fata Claudiu
Fata Alex Dinu
Fata Adelina
Fata Bitza
Si Fetilii 8 E
Si 6 C
Si toati toati!
BRAVO FATAAAAAAAAAA!
daca v-am omis,iertare.Îs imoţionatăăăăăăăăăăăăă:)
sau daca nu va cunosc:">
Oricum,BRAVO FATAAAAAAAAAAAAAAAAA!

5 comentarii:

  1. ,,FATA Adelina"..=))
    Procopiu,Procopiu..:-jvoi sunteti la inceput,dar noi plini pana in gat de el..
    asa ca,mult succes in continuare;))
    poate o nationala? e mai faina atmosfera de nationala cand da premiile 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. vai vai da numa feti:">? da baieti nu:>?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu.Baietii sunt imbaxiti de indolenta si nesimtire>:)
    Ei bine,unii.Nu stiu ce ma face sa zic asta acum:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mijto fataaaaa !! bvv fah ... vezi k se poate ... da totushi se apropie finala .... ooohhh ... sa vezi acolo emo...tzii .. o sa fie klumea .. fara sc ... fara teme .. fara ... ohohohohho stai k ma ia valu ' .. succes la finala ... k shtii sau nu shtii am sa merg shi yo

    RăspundețiȘtergere
  5. eeeehhhh .. nu vb asha de baietzi ... au shi ei rolul lor ... k shi yo am luat premiu III >:) ete nah ... fiecare cat shtie

    RăspundețiȘtergere

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca