duminică, aprilie 19, 2009

Hristos a înviat!

(Adevarat a înviat!:) )Cam ciudat sa-mi dau tot eu raspunsul,stiu :D .
Mda,prea multe fete din astea zambitoare,stiu,stiu :D .
Stateam asa si ma gandeam(mai gandesc si eu uneori,stiti,stiti :D ),copiii sunt cei mai credinciosi,chiar daca nu se vede.Dar oricum,adevarata credinta nu trebuie vazuta decat de Dumnezeu.Din punctul meu de vedere o credinta adevarata nu este cea in care mergi din saptamana in saptamana la biserica si pupi o suta de icoane.Ma uitam la copiii veniti sa ia lumina,pici cu varste intre 2 si 8 ani,care alergau pe acolo.Si parintii le "sâsâiau"pe la ureche,ceva de genul:shhhhthttt!.De parca l-ar durea cu ceva pe careva.Ei sunt sinceri,frate!Si fericiti!Isi dezlantuie bucuria!In loc sa ii privim si sa facem "porcosul"gest de a-i imita macar cu un gest,fie el si acela al scobitului in nas(stiu,stiu,stiu:D),ei,noi,toti!!! le inchidem gura.Parca mai rau pacatuim noi decat ei. Chiar si in aceasta seara...
Ehe...Oricum!Hristos a inviat!Multe bucurii!Toate cele bune!Sa auzim de bine!
Sanatate!

Acuma,ba!Urati-mi si voi de bine ca am mancat cam mult in seara asta;))
Doamne-ajuta!
Merry Paste!
Cu muuuuuuuuult draaaaaaaaaag,nelipsita si cicalitoarea,impiedicata si tot tacamul,Ili Dili!:)

Un comentariu:

  1. bai ..eu am pasiuni pt copii mai mici oricum...deci!(in special pt baietii de 3-4 ani:">...da si aia de la 5 la 8 is buni:)) ) deci...ii adv ce ai spus...si mai special este atunci cand urla ca descreieratii cocalarii aia care mai vin sa ia lumina si isi aprind lumanarile cu bricheta...ok gata nu mai comentez...fiecare cu gusturile lui...fericiti cei care cred,dar nu vad !...nu stiu de ce am scris asta dar ma rog...Sarbatori fericite si tot ce vrei tu,...sa ai>:) !

    RăspundețiȘtergere

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca