miercuri, aprilie 15, 2009

Asa....

Da,stiu.Sunt lenesa nevoie mare.Poate o fi de la astenie,dar am copiat doua postari de pe vechiul blog.Hop'asaaaaa!

1.Va aduc aminte de:
"Tot prin intermediul domnului Bendeac(cinste lui)am mai dat peste ceva:"Miracolul adevarat al tehnicii este ca, uneori, poti ajuta pe cineva cu un simplu click. Dureaza 2 secunde si nu depui decat efortul de a misca un deget. http://www.georgebalta.ro/ Daca intrati aici zilnic, puteti ajuta un om sa se ridice din scaunul cu rotile. Asta e blogul lui. in functie de numarul de vizitatori primeste o suma de bani care il va ajuta sa isi continue recuperarea. Hai sa lasam vrajeala cu biserica si “vai cat il iubesc eu pe Dumnezeu ca merg o data pe luna sa aprind trei lumanari si sa pup doua icoane”. Stim cu totii ca e o… de-aia trista. Ce scuza ai sa nu dai click in fiecare zi pe blogul acestui tanar? Ce scuza ai sa nu trimiti PPS-ul asta al meu mai departe?"Fii bun:)Ili Dili."


2.Va reurez sarbatori fericite:P
"Sarbatori cu multe oua!:)Oh,Doamne!Mai bine taceam.Belsug nemilos!Kilograme de sanatate!Cativa saci de bani ca sa fie acolo...Credinta!Bunatate in sange!Onoare!Hai,gata!Puteti pleca in armata :)Fiti buni,mai!Ca nu strica!Happy Easter!(am scris bine?)"

Sar'na!:)
Ili Dili

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca