joi, iulie 30, 2009

Va provoc,pentru ca mi-e dor,si pentru ca de ce nu?:)

Asadar,pentru am un scris uratzel si nu prea ma pricep la intrebari,la cuvinte de obicei,scotocesc Google-ul pentru a-mi construi primul oracol ecologic!Pentru ca e online(adica pe linie,sau pe sarma.Un oracol pe sarma.Hm!Vedeti,asta e primul lucru bun!Se tine bine!:) ),deci nu consuma foi.Va astept cu comentarii(click pe"comentarii",sub postare;de preferat sa alegeti optiunea Nume/Adresa URL,ca sa stiu si eu cine sunteti:)-continui cu povestea asta..ei,nah.asa e blogu' meu mai dificil,da' macar are oracol ecologic:>...adresa URL nu e obligatorie:P)

1.Cum te cheama?(oh,da!inceputul e original,parol!)
2.Care este data nasterii tale?(ca sa stiu cand e ziua ta:) )
3.(acum vine intrebarea debila,ca mi-e lene sa calculez)In ce zodie esti?
4.Ce mancare iti place?
5.Ce bauturi iti plac?
6.Muţunachele preferat?(hai,ca tre' sa fie!)
7.(He-he!:">)Cand te-ai sarutat pentru prima data?
8.Ce pasiuni ai?
9.Ce materii iti plac cel mai mult?
10.Care este culoarea ta preferata?
11.Care este filmul tau preferat?
12.Actorul/actrita preferata?
13.Ultima carte citita?
15.Ce faceai inainte sa completezi oracolul?
16.Ce ai vrea sa faci,dar nu faci pentru ca nu ai curaj?
17.Ai observat ca am sarit punctul 14,ba?:) (daca ai observat,sunt varza la facut faze de astea:)) )
18.O amintire trasnita?O zici si noua?:)
19.Cum ti-ai petrece ultima zi din viata,daca ai stii care e aceea?
20.Desenul animat preferat?:>(sau personajul)
21.Ce vrei sa devii cand o sa fii mare?:)
22.De ce iti este frica?
23.Ce ai sub pat?Dar deasupra lui?;))
24.Ca tot vorbim de pat,ce faceti cand nu puteti sa adormiti?(cer si eu sfaturi,na!)
25.Iar acum,pe final,baga si tu o rima smechera,sau altceva... ca sa te tin minte ca ai trecut pe la mine:)

Multumesc!:)
Poate aveti si voi idei.

5 comentarii:

  1. 1.Miruna.
    2.28 februarie '97:">(mică,ştiu,ştiu)
    3.Peşti
    4.mă gândesc acum la sărăţele:x:))
    5.Frutty Fresh dă pere,şi veşnica Cola şi Sprite şi apă şi bere(Newmarkt:">)
    6.păi,am un ursuleţ de la bunica mea,care a murit.are o valoare sentimentala foarte mare.şi mai am o omida pe care ghici cum o cheama? Omide.cu accent pe e;;)
    7.Niciodata.Fuck!
    8.îl citez pe solistul de la Six Feet Under:x, Chirs Barnes; Hobbys: Being free.
    9.toate materiile sunt suportabile,dacă ştii să abordezi corect profii:),nu? :>
    10.nonculoare.black.şi poate..verde.bleumarin(aşa se scrie:">?)
    11.Half Light.şi mai era unul.pe româna'Bunicul meu iubit',dar denumirea iniţială,n-o ştiu.:D
    12.Jennifer Love Hewitt(pentru ca e din 'Mesaje de dincolo' şi-mi place chestia aia:) )
    13.TUNELE
    14.nu este:))
    15.vorbeam cu tine pă mess,mă gândeam la sărăţele,ascultam Six Feet Under.etc:)
    16.să îi spun unui tip anume că îl plac.dar oricum n-am şanse,deci,degeaba:)
    17.da băăă:))
    18. 'Uăi,dati uăi jos din copac,uai!' ..'hai sa bagam un prost intr-o valiza!':)) etc.
    19.păi.aş face tot ce nu am avut curaj să fac până acum.şi m-aş uita la desene animate:).şi aş asculta toata discografia de la SFU:))
    20.The Grim Adventures of Billy and Mandy(love it:X)apoi.Viaţa cu Louie,Lumea lui Bobby,Phineas şi Ferb,Vaca şi Puiul,Copii de la 402,sper ca am spus toate care-mi plac mult:))
    21.Vreau să devin şi mai mare:)!
    22.De refuzuri, de sentimentele alea tampite.nu stiu.
    23.Sub pat: mizeria
    Deasupra lui: desupra cui tu:">..deasupra lui poate fi şi deasupra unui bărbat adevarat:"> nu numai desupra patului;;)
    24.Nu dorm!:)) păi.deschid pe cartoon network(sunt desene mişto seara:X) sau ascult muzica la mp3.
    25.Die Motherfucker,Die!Die!..e ok:))?
    tata..de unde vin copilaşii;;)?
    DIN PIZDA!
    Pentru ca sinceritatea este pe primul loc!:)
    Cum s-a intamplat?
    mergeam pe strada,cand aud: hei,fata de caine!si in urmatoarea zi,SPUF!
    spuf?!
    da,spuf!
    GUSTO,Hraneşte-ti optimismul
    Yohan pierdut.NU placut[-(:))
    Nancy: alimentatia sanatoasa te face sa arati mai tanar
    Vinnie: si ce vrei? s-arati de şăsî ani?
    Stamina,pistil şi inca ceva,ceva si petala,am dat de belea:)
    hai pa!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Cum te cheama?(oh,da!inceputul e original,parol!)
    -Ilinca:)
    2.Care este data nasterii tale?(ca sa stiu cand e ziua ta:) )
    23 noiembrie(ar fi dragut daca mi-as uita ziua de nastere:)) )
    3.(acum vine intrebarea debila,ca mi-e lene sa calculez)In ce zodie esti?
    -Sagetator
    4.Ce mancare iti place?
    -Si eu as manca niste saratele acuma!:))
    5.Ce bauturi iti plac?
    -Lipton green tea mint,cu toate ca nu am mai baut de anul trecut
    6.Muţunachele preferat?(hai,ca tre' sa fie!)
    -Pai...Cred ca animalutzul meu de suflet ramane Chupi,un chuauha(sau cum se scrie..uite,mai simplu!CIUAUA) din plus
    7.(He-he!:">)Cand te-ai sarutat pentru prima data?
    -:))La gradinita.Eu vroiam,da el era cam sfios.Dup'aia ne-a prin o colega si cand ne-a prin m-am uitat fix in ochii ei,ceva de genul"daca vorbesti te omor!",si a tras repede perdeaua de la casuta de lemn(ca acolo se petrecea toata actiunea:)) )
    8.Ce pasiuni ai?
    -Incerc sa-mi caut pasiunile...In ultimul timp imi decorez camera cu desenele mele,care sunt...aproape vai de capul lor;))
    9.Ce materii iti plac cel mai mult?
    -Nu stiu.Adevarat!Toate materiile sunt suportabile daca stii sa abordezi profii.Sau daca stiu ei sa te abordeze pe tine.
    10.Care este culoarea ta preferata?
    -Blueeeeee
    11.Care este filmul tau preferat?
    -Nu am un film preferat.Am vazut si eu Slumdog Millionaire,si mi-a placut
    12.Actorul/actrita preferata?
    -;))Mi-a placut mult de o tipa din HSM,Olesya Rulin,tipa care canta la pian
    13.Ultima carte citita?
    -Pfui.Rusine mie.Inca nu am terminat Fratii Jderi(abia sunt la cpt.IV,din volumul I :">)
    15.Ce faceai inainte sa completezi oracolul?
    -Ascultam ultima melodie El Negro,aia cu lumina la baie:X
    16.Ce ai vrea sa faci,dar nu faci pentru ca nu ai curaj?
    -Sa dansez,probabil...Asta imi vine acum in minte.Pe gandirea mea somnoroasa mi s-ar parea ca as arata penibil dansand;))
    17.Ai observat ca am sarit punctul 14,ba?:) (daca ai observat,sunt varza la facut faze de astea:)) )
    -Nu am fost atenta(OAU!:)) )
    18.O amintire trasnita?O zici si noua?:)
    -Prima data cand m-am catarat undeva.Eram destul de mica.M-am catarat pe o cutie din aia galbena de la gaz din spatele blocului si nu a mai puteam da jos(si era si o distanta uluitoare de un genunchi).Si am pus-o pe o prietena de a mea sa mearga in casa la mine sa cheme pe cineva dupa ajutor!:))(erau filme faine cu multa actiune pe atunci:)),pacat ca nu era inca infiintat numarul 112)
    19.Cum ti-ai petrece ultima zi din viata,daca ai stii care e aceea?
    -Cred ca mi-as petrece prima parte cu familia mea,iar cealalta parte din zi m-as ruga sa fiu iertata si sa nu ma doara prea tare cand voi muri
    20.Desenul animat preferat?:>(sau personajul)
    Tom&Jerry cred ca vor ocupa mereu un loc bun acolo la iminioara,apoi vin desenele "de aur" de pe fox kids!:X geniale!
    21.Ce vrei sa devii cand o sa fii mare?:)
    -Ceva in care voi putea sa mentin un contact destul de bun cu oamenii sau animalele
    22.De ce iti este frica?
    -De toate lucrurile care au mai mult de 4 picioare
    23.Ce ai sub pat?Dar deasupra lui?;))
    -Sub pat nici eu nu mai vreau sa stiu,iar deasupra am tavanul,pe care,cand voi avea un pat mai inalt,il voi umple si pe el cu desene probabil...
    24.Ca tot vorbim de pat,ce faceti cand nu puteti sa adormiti?(cer si eu sfaturi,na!)
    -Pana mea!Aicia eu cer ajutor!
    25.Iar acum,pe final,baga si tu o rima smechera,sau altceva... ca sa te tin minte ca ai trecut pe la mine:)
    "Ca-i spune Jah-Jah,Allah,Buddha sau Dumnezeu,culorile-s la fel in fiecare curcubeu"-El Negro(imi plac oamenii astia:) )

    Si eu imi multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. apropos,oamenilor,este posibil sa nu va primeasca comentariul din prin pentru ca este prea mare.incercati de mai multe ori.multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru punctul 21. Vreau sa fiu medic chirurg:):x

    RăspundețiȘtergere
  5. stii ca trebuie sa pui un cod cand dai comentariul ei..la comentariul de mainainte a fost codul "marit" :))

    RăspundețiȘtergere

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca