miercuri, iulie 22, 2009

Eu vreauuuuu...

Ca daca tot au dat toanele de adolescenta in devenire in mine sa spun ce vreau:)
Eu vreau...sa am pe cineva cunoscut care sa lucreze intr-un chiosc de ziare.Cand ma plictisesc sa staauuuuuu toata ziua si sa lenevesc citind reviste(deja am intrat in lumea Bravo si Popcorn,pana mea.daca ma pun pe "adolescentit",sa ma pun ca lumea).
...sa merg undeva unde e mult aer curat si rece(la munte sau la tara,undeva)
...sa bat din palme si sa-mi apara o inghetata de vanilie(nu prea mare,dar nici prea mica) care sa fie numai a mea.
...un algocalmin,ca ma doare capul intr-o nesimtire nemaipomenita.
...sa nu cred ca durerea mea e cauzata de calculator,dar asa este...deci,sunt nevoita sa-l inchid:)
Imi pare bine ca am revenit printre bloguri.Mi-a fost dor.Si din ritmul meu tampit oricum nu am reusit sa-mi revin...Deci.. :).Asta e.Abia am venit.Hai pa!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca