vineri, octombrie 30, 2009

Fifi

Fifi e ceva din mintea mea.Ideea e ce nu stiu ce vrea sa insemne asta.In concluzie,"x"=nu stiu.Cum f+i=fi=>fifi<=>fifi=x=>aaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
DAA!OO DAAA!Daca intelege cineva ceva din ce am spus aici,ii dau un premiu.Aha!
DECI!Daca nici eu nu inteleg ce vreau sa spun=>x apartine multimii ZÂT!
RASPUNS:Nici acum nu stiu.
SI TOTUSI!
Ce vreau eu sa zic nu are sens.Nici eu si nici nimeni nu intelege ce vreau sa spun.Cred ca tot ce fac este sa-mi eliberez putin creierul de acest gand cretin pentru a face loc altor ganduri cretine.Pe langa acele ganduri intra emotiile,muzica,fantezia.Fifi trebuie sa plece!Ii dau liber.Fifi este tipa care-mi tine gandurile cretine.Fifi e cretina.
CRETINÍSM s.n. Boală, de obicei congenitală sau dobândită în primii ani de copilărie, cauzată de o dezvoltare insuficientă a creierului, asociată cu o insuficiență a glandei tiroide, care se manifestă prin tulburări în creștere, prin înapoiere mintală etc. ♦ Tâmpenie, idioție, prostie. – Din fr. crétinisme. [dexonline]
DA!Fifi,chiar daca e o idioata,trebuie sa fie in mintea mea,pentru a echilibra starile mele de fericire.Adica sa nu le duca in extrema cealalta,sa nu pierd controlul.
Mai simplu,avem cu totii o Fifi.Si e un element important din noi.
Oh,God!:)
Da.Deci nu-i mai dau liber lui Fifi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru a adauga comentarii(ca sa stiu si eu cine sunteti:D),va rog sa selectati optiunea"Nume/Adresa URL"-de la "comentati ca" ,sub postare(adresa URL nu este obligatorie,poate nu aveti un site personal,iar mail-ul[daca este solicitat]nu va fi facut"public")
Multumesc!
Ilinca